In de eerste week van juni vindt de gezellige Avond4Daagse plaats voor de jeugd van De Koet. Ook dit jaar belooft het weer een sfeervolle en sportieve week te worden voor jong en oud.
Bijzonder aan deze editie is dat er ook enkele bewoners van het Koggenlandhuis meelopen op dinsdag en donderdag. Daarom is de route op deze dagen aangepast, zodat iedereen op een fijne en veilige manier kan deelnemen.
Het thema van dit jaar is WINTER. De deelnemers kunnen onderweg genieten van heerlijke oliebollen en warme chocolademelk om helemaal in de wintersfeer te komen.
De organisatie hoopt op veel enthousiaste wandelaars en supporters langs de route. Trek je wandelschoenen aan en beleef samen vier gezellige avonden vol beweging, plezier en winterse gezelligheid!
Muziekvereniging OKK zal op 2 juni om 18.15 uur bij het Koggenlandhuis klaarzitten met bij het thema passende muziek. Zet je warme muts alvast op en haal je slee maar van zolder! Het belooft een koud avontuurtje te worden!

